Produttore prufessiunali à grande scala di WATER TANK

Più di 20 anni di esperienza di fabricazione
Produttore di cisterna d'acqua GRP di pannelli stampati per l'approvvigionamentu di l'acqua di irrigazione

Produttore di cisterna d'acqua GRP di pannelli stampati per l'approvvigionamentu di l'acqua di irrigazione

cisterna d'acquapannellu 1cuntinuu 1

 

12 di maghju.2023, Shandong NATE Esportatu Alta qualitàGRPcisterna d'acqua in Malesia per trasportu marittimu.

Prima di cunfirmà l'ordine, avemu cumunicatu cù u cliente per cunfirmà i requisiti è i dettagli.Dopu una negoziazione piacevule cù u cliente di Malesia, avemu firmatu l'offerta per furnisce un tank d'acqua GRP5 * 2 * 2m) à elli è alcuni pezzi di ricambio saranu ancu furniti.

Avemu prumessu di mandà disegni, documenti è video necessarii per aiutà è guidà u nostru cliente à cumpiendu u tank d'acqua GRP cù successu quandu ricevenu i nostri beni.Avemu assicuratu à u cliente chì i materiali di u cisterna d'acqua GRP saranu consegnati in 7-10 ghjorni di travagliu dopu avè ricevutu u pagamentu.

Durante u mesi passatu, u nostru cliente hà sperimentatu a cooperazione trà i fornitori di cisterna d'acqua GRP cun cura, hà finalmente decisu di travaglià cun noi.Ci sentimu assai onorevoli è lutteremu per furnisce un pruduttu affidabile è boni servizii à elli. In cunsiderà u tempu urgente per u prughjettu di u cliente per riceve e merchenzie è a stallazione di finitura, per sustene u cliente, i nostri travagliadori da Shandong NATE anu travagliatu l'ora extra per compie a produzzione cù alta qualità, è consegna rapida.

Cum'è u nostru pianu, pensemu à pacchettu di pallet di compensatu.I nostri materiali di cisterna d'acqua GRP ghjunghjeranu à u portu di Penang in 30 ghjorni.U nostru cliente hè assai cuntentu cù u nostru accordu di spedizione veloce.Cridemu chì u nostru cliente serà ancu cuntentu di i nostri tanki.

Useremu l'attitudine più prufessiunale per risolve i prublemi di u cliente è mantene a cooperazione piacevule.I nostri clienti ci elogianu un fornitore affidabile.

Dapoi u so principiu, Shandong NATE hà sempre aderitu à u cuncettu di "Ci clienti prima, Integrity First, Quality First, Service First. "Avemu 9 linee di prudutti chì ponu pruduce più di 1000 pannelli un ghjornu.Avemu una sperienza assai ricca è ponu furnisce i clienti cù tanki d'acqua di alta qualità.

Semu disposti à cooperà cù i clienti di casa è di l'esteru per creà un futuru megliu.


Tempu di post: May-20-2023