Produttore prufessiunali à grande scala di WATER TANK

Più di 20 anni di esperienza di fabricazione
Cisterna d'acqua di 800 m³ GRP pronta per a consegna

Cisterna d'acqua di 800 m³ GRP pronta per a consegna

MagazzinuU nostru tank in fibra di vetro SMC hè assemblatu da una tavola di cisterna in fibra di vetro SMC generale superiore.Hè carattarizatu da l'usu di resina di qualità alimentaria, cusì a qualità di l'acqua hè bona, pulita è senza contaminazione;Hà e caratteristiche di alta forza, pesu ligeru, resistenza à a corrosione, bella apparenza, longa vita di serviziu, gestione di mantenimentu còmuda è cusì.

U cisterna d'acqua in fibra di vetro hè largamente utilizatu in l'industria è a miniera, imprese è istituzioni, residenziale, alberghi, ristoranti è altri edifici, cum'è acqua potabile, trattamentu d'acqua, acqua di focu è altre strutture di almacenamento d'acqua.U cisterna d'acqua FRP hè assemblatu in situ da piastre stampate SMC, materiali di sigillatura, parti strutturali metalliche è sistemi di tubazioni.Portate una grande comodità à u disignu è a custruzzione.

U cisterna d'acqua generale secondu u disignu standard, u cisterna d'acqua speciale hà bisognu di un disignu speciale.U tank di 0,125-1500 metri cubi pò esse assemblatu secondu i bisogni di l'utilizatori.Sè u tank d'acqua uriginale deve esse rimpiazzatu, ùn hè micca bisognu di trasfurmà a casa, forte adattabilità.Cintura di sigillatura sviluppata apposta, a cintura di sigillatura ùn hè micca tossica, resistente à l'acqua, elastica, variazione permanente petite, sigillata stretta.A forza generale di u cisterna d'acqua hè alta, senza fuga, senza deformazione, mantenimentu faciule è revisione.

A nostra sucietà produce piastre di cisterna d'acqua in fibra di vetru cù materiali rinfurzati cù fibra di vetru, utilizendu stampatura di prucessu d'alta temperatura è alta pressione.A dimensione di u piattu hè 1000 × 1000, 1000 × 500 è 500 × 500 piastra standard.

1. Gamma di applicazioni di cisterna d'acqua FRP

1) Edifici residenziali, cummirciali è residenziali ordinariu, edifici per uffici, zoni residenziali, organi, alberghi, scole è altre vita, acqua di focu.
2) Pruduzzione è cunsumu domesticu d'acqua di l'imprese industriali è minieri.
3) Diversi tipi d'acqua circulante, acqua di rinfrescante, acqua di sistema di furnimentu d'acqua calda.
4) Riserva d'acidu è di basa.

2. FRP e caratteristiche di u pruduttu di u cisterna d'acqua

1, una bona selezzione di materiale: resina insaturata è fibra di vetru sò usate in fabbriche domestiche, per assicurà a qualità di u produttu.
2, struttura unica: cù un sigillo spiciali, tutta a struttura di cunnessione di u bolt, assemblea faciule, ùn apparisce micca perdite d'acqua è fenomenu lax di sigillatura, più a struttura di bastone spiciali internu, cusì chì e proprietà meccaniche sò più raghjone.
3, custruzzione rapida: piastra molding standard;Assemblage à vuluntà, senza bisognu di alzà l'equipaggiu.Forma deve esse esigenze utilizatori, u voluminu pò scuntrà tutti i bisogni di disignu, situ installazione senza esigenze spiciali, scatula bella
4, pesu ligeru: u cisterna d'acqua in cimentu di massa massa è u so propiu rapportu di pesu hè 1: 1, SMC cisterna d'acqua di molding hè 1: 0,1-0,2, cusì in u prucessu di cuncepimentu ùn anu micca bisognu di cunsiderà u so propiu pesu, cusì hè chjamatu. cisterna d'acqua ligera.
5, prutezzione di a salute è di l'ambiente: senza alga è insetti rossi, evite a contaminazione di l'acqua secundaria, mantene l'acqua pulita.
6. Reduce a pulizia: pò esse pulita una volta à l'annu secondu i requisiti di a Cummissione di Salute, riducendu assai u costu di pulizia.

3. Guida di selezzione di cisterna d'acqua FRP

1) U cisterna d'acqua FRP adopta a cumminazione di piastra standard, a piastra standard hà 1000 × 1000, 1000 × 500 è 500 × 500 trè tippi.
2) A durata, a larghezza è l'altezza di u tank d'acqua sò scelti in a basa di 500.
3) Disegnu di basa di u cisterna d'acqua (pudemu furnisce):


Tempu di Postu: Nov-04-2022