Produttore prufessiunali à grande scala di WATER TANK

Più di 20 anni di esperienza di fabricazione
6 sets di tanki d'acqua galvanizzati per immersione calda sò stati consegnati per l'esportazione in Uganda

6 sets di tanki d'acqua galvanizzati per immersione calda sò stati consegnati per l'esportazione in Uganda

Oghje,6 sets d'acqua galvanizzata caldai tanki sò stati spediti per l'esportazione in Uganda

835aafcf97662fd828912a30f820030

u nostru gcisterna di trattamentu d'acqua alvanizedchì sò fatti da pannelli stampati pressati à caldu. Per assicurà a sicurità di l'usu, i tanki d'acqua d'acciaio galvanizatu assemblati adoptanu a piastra d'acciaio Q235.

A fabricazione è a stallazione di stu pruduttu ùn sò micca affettati da a custruzzione civile, ùn hè micca necessariu un equipamentu di saldatura, è a superficia hè trattata cù zincu caldu anticorrosione, chì hè bella è durable, impedisce a contaminazione secundaria di a qualità di l'acqua, hè benefica per a salute umana. , è risponde à i requisiti di standardizazione, serializazione è fabbricazione di prudutti di custruzzione.

Sempre orientatu à u cliente, è hè u nostru scopu finale di esse micca solu u fornitore più affidabile, affidabile è onestu, ma ancu u partner per i nostri clienti.Accoltamu una prospettiva di fà impresa cù voi è spergu d'avè piacè di aghjunghje più infurmazioni nantu à i nostri articuli.

Cù una squadra di persunale espertu è sapienti, u nostru mercatu copre l'America di u Sud, l'USA, u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu. Molti clienti sò diventati i nostri amici dopu una bona cooperazione cun noi.Sè avete u requisitu per qualsiasi di i nostri prudutti, ricordate di cuntattateci avà. Avemu aspittendu à sente da voi prestu.

Di solitu seguitamu u principiu di basa "Quality Initial, Prestige Supreme".Ci hè statu impegnatu cumplettamente à offre à i nostri cunsumatori merchandise di bona qualità à prezzu competitivu, consegna pronta è supportu prufessiunale per a fabbrica à l'ingrossu di fabbrica in acciaio pressatu à caldo galvanizatu in acciaio pressatu.Cisterna d'acqua rettangulare HDG, Vivendu da a qualità superiore, u sviluppu da a qualificazione di creditu hè a nostra eterna persecuzione, Credemu fermamente chì dopu à u vostru verificatu avemu da diventà cumpagni à longu andà.

Fabbrica all'ingrosso di China Steel Water Tank è Hot DIP Steel Galvanized Tank, Vi accogliamu calorosamente per vene à visità personalmente.Speremu di stabilisce una amicizia à longu andà basatu annantu à l'ugualità è u benefiziu mutuale.Sè vo vulete mette in cuntattu cun noi, ùn deve micca esitatu à chjamà.Seremu a vostra megliu scelta.

logu

Tempu di Postu: Dec-24-2022